30 Temmuz 2013 Salı

MAYBELLİNE AFFITONE 24H

Merhabaaa günün ikinci yazısı , ikinci yazıda uzunn süre kullandığım sonra pullanma , deri soymaası yaptığı için üzülerek kullanmayı bıraktığım fondötenimden bahsedicem . Öncelikle söylemeliyim kapatıcılığı gerçekten çok güzel.  Benim çillerimi bile yarım /yarmdan biraz fazla kapatıyordu . Yani 10 a kadar puan vericek olsam 7 veririm kaparıcılıkta . Ama 24saat falan kalıcılığı yok onu beliryim.. ben baz kullanmama rağmen 6saat dayanmıyor. Ama gayet doğal duran bi ürün ben bu boyda 2tane tükettim . Uzun süre gidiyor oldukça bereketli . 
 

Ama dediğim gibi burnumda soyulmalar yaptı o yüzden bırakmak zorunda kaldım . Kapatıcılığı görmek isterseniz ; 
Bu normal , 
Buda fondotenli ,

 Umarim bi yardamı dokunur . İyi günler , :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder