4 Ağustos 2013 Pazar

PARFÜMEVİ.COM ALIŞVERİŞİ / AÇIK PARFÜM



Kdv hariç 11,80 tlye alabileceğiniz en az 4, 5 saat kalıcı parfümler bunlar. Bunlar benim stoklarım.Son alışverişte gözüken sarı parfümü kendime aldım 78 liralık diğer parfümlerde arkadşlarım için resmen parfümevinin bayisi gibi bişeyim, teyzem arkadşlarım , annem hepsi bana yükleniyor. Önce paraları toplayıp sonra alışverişi yapıyoruz :D 
Arkdaşlarımınkini koymadım buraya çünkü zaten 2 tanesi verdim hemde kadraja şığğmıyo isimleri gözükmüyo bu sefer. Öncellikle gördüğünüz üzere bağımlılık yapıyor çünkü bildiğiniz açık parfümler gibi değil, harika kokuları kalıcıkları var ve öyle kolay kolay bitmiyorlar . bu gördükleriniz beni bi yıldan fazla götürür. 
3 tane parfüm alırsanız kargonuz bedavaya geliyor ama kapıda ödeme secerseniz + 7 lira ödüyorsunuz. 


 Şişeleri gördüğünüz gibi şeker gibiiii, bide koklasanız .. Ben sarı olanı bileğime sıktım şuan kokusu geliyor gerçekten çok hoş . Her siparişinizde size 2 adet tester gönderiyorlar. ayrıca bi parfümü alıcaksınız diyelim ama emin değilsiniz kokusundan testerini alabiliyorsunuz 2 liraya .Bu benim 4.alışverişim her alışımda mutlaka benden baskalarınada aldım , bitane sevgilime bitane babama aldım mesela :) Gerçekten deneyince sizde daha fazla almak isticeksiniz. Önerebilceğim bi site.


Kokularına gelicek olursak ;
SAXSON 212 : Bu kokuyu nasıl tarif etsem bilemiyorum , ama şunu söylebilirim çok güzel çekici bir koku. 
RİO RİO!: Biraz , şeker tatlı gibi kokuyor . Şeker genelde uçucu bi kokudur pek gelmez kokusu ama bu öyle değil. Ama bayıcak kadarda şekerli değil.Tam kararında. 
ODEISA FLORAL : Kesinle favorim bundan bir tane almıştım ilk alışımda bi tanede depoladım !
SHE-XENA : Orjinalini kullanmıştım , şuan bunun kokusu burnuma geliyor .İlk sıktığınızda ağır gibi ama sonra oturuyor . 
CHANTIE DELUX : Rastgele seçtiğim bi parfüm ama hiç pişman olmadım yinede daha biraz ağır, kışın kullanılabilecek bir koku .
LADY BLACK : Lady gaganın parfümünün çakması oluyor . Şekerli bi kokusu var. oldukça güzel .

Ben hangisini kullancağımı şaşırdım ama size şunu söylemek istiyorum . Odeıse floral'ı benden kokusunu duyup 3 arkadşım istedi. 
Lady blac'i 2 arkadaşa , 
ve Rio Rio'yuda 2 arkadaşıma sipariş olarak aldım .

Kargo konusunda oldukça hızlılar ya verdiğiniz gün yada mutlaka ertesi gün kargoya veriliyor şiparişler 3 gün içinde elinizde oluyor .

Öneririm , iyi günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder