1 Ağustos 2013 Perşembe

WATSONS BEAUTY BLENDER TEMİZLEME SORUNSALI

 Bu süngerle ilgili açıklamalı bi yazı yazmayı düşündüm aslında ama zaten pek çok blogda bağıra bağıra bu süngeri tanıttılar ama aklımın bi köşesinde benimde eklemek istediklerim var ama o yazaıyı beklemeden hazırda süngerimi temizlerken bi öneride bulunmak istedim. Kullananlar biliyordurki sünger fondöteni fena emiyor ve içine hapsediyor doğal olarak çıkarmakta baya güçlük çekiyorsunuz ve hatta çıkaramıyorsunuz. Ben sabunlada denedim sıcak sudada beklettim olmadı :D
Para verdiğim makyaj temizleyicisinede hergün hergün sünger için heba etmek istemedim. Bende birşey daha denedim ve harika oldu . Bu muhteşem ikiliyi aşağıda ki fotoğrafta görüyorsunuz :)


Evet bebe şampuanı , fazla uzatmadan direk fotoğrafları atıyorum fazla uğraşmadan çok hoş bi kokuyla tertemiz oluyor. birazdan göreceksiniz zaten :)

                                                                Bunlarda temizlenmiş hali o altındaki ne diceksiniz, o altındaki yazı benim salaklığım bayanlar ıslak ıslak koydum hiç aklıma gelmedi yazıyı yayınlar yayınlamaz gidip bidaha yıkicam :D



İşte böyle hepinize iyi günler :)))
(4 takipcim var zaten yazdığıma bak ''hepinize haha :D )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder