2 Ağustos 2013 Cuma

SAÇ TEBEŞİRİ

 Şüphesiz her bayanın görünce ''ayyy çok güzelmiş'' dediği şeylerden biridir saç tebeşiri. Özellikle benim gibi okuyan veya calışan yada hiçbiri olmayıp saçlarını farklı renklere boyatmaya renklendirmeye cesaret edemeyenlerin daha çok dibi düşecektir. Sonuçu benimkisi gibi aylarca bakışıp sonunda dayanamayıp almakta bulacaklardır.
Uzatmadan konuya gelirsek benimki 6'lı ve görünüşü şu şekil ;
  Ben gördüğünüz gibi kırmızıyı , maviyi ve pembeyi kullandım . Kırmızıyla pembeyi kullandığım bir fotoğraf için tık tık
 Fotoğrafa baktıysanız önce sundan başliyim, bu kadar boyadağım için ''abartarak çok üstünden geçtim'' bu yüzden akşam saatlerinde enseme ve kıyafetime çıkmıştı ama sorun yok kıyafetim beyaz olmasına rağmen yıkandığı gibi çıktı ensemde duş alınca çıktı tabiki. Yıkanınca çıkıyor vs deniliyor ama ben yıkadığım halde sonuç böyledi , görmek için tık tık
Gerçekten pratik ve çok havalı :D:D
Ama saçtebeşirinin sitesinde gördüğünüz gibi canlı renkler beklemeyin o kadar canlı durmuyorlar. Şimdi yapım aşamalarını resimle anlatıcam

ÖNCE TEBEŞİRİ UYGULAYACAĞIMIZ TUTAMI ISLATIYORUZ VE ELİMİZE MUTLAKA ELDİVEN TAKARAK BOYUYORUZ :)


   ONDAN SONRADA DÜZLEŞTİRİCİYLE GÜZELCE SABİTLİYORSUNUZ . İŞTE BU KADAR .


HEPİNİZE İYİ GÜNLER :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder