27 Temmuz 2013 Cumartesi

Karınca Yağı Nedir?

 Aslında bizzat bende kullanıyorum ama bloğa yazmak amacıyla birazda bilgimi genişletmek istedim ve bikaç yazı okudum . 
Karınca Yağı , 
Tüylü olan bölge klasik yöntemlere (ağda, cımbız, epilasyon vs.) tüylerden arındırıldıktan sonra karınca yumurtası yağını tüylerden temizlenen bölgeye elinizle masaj yaparak sürün. Bu işlemi 4-5 gece yatmadan önce yapmanız ilk seans için yeterli olacaktır. İlk seans sonrasında tüylerinizin belirgin bir şekilde azaldığını fark edeceksiniz. İlerleyen aylarda aynı yöntemle işleme devam edilir. 4-6 seans(takriben 4-6 ay) sonrasında tüylerinizden tamamen kurtulmuş olursunuz.Diğer yöntemlere göre çok daha ucuz ve kesin çözüm sunan Tala Karıncayumurtası yağını Osmanlı döneminde haremdeki cariyelerin ağdadan sonrakullandıkları biliniyor. Geçmişte bile tüyleri yok etmek için güzel bir yöntem olarak bilinen Karınca yumurtası yağı o çağlardan bugünlere kadar geçerliliğini korumuştur.

Bi internet adresinde bunu buldum burda karınca yumurtası yağı yazıyor benimkinin üstünde arapça yazdığı için okuyamıyorum ama şu resimdeki gibi 

Bunun aynısı , amacı tüyleri azaltmak ve geç çıkmasını sağlamak . Kesinlikle işe yarıyor ! Ama ağdadan sonra kullanabiliyorsunuz ben kolumda denedim iki kolumuda ağdayla aldım tek koluma ağda yapdıktan sonra ve ertesi 2 gün her akşam masaj yaparak yağı sürdüm diğer kolumu olduğu gibi bıraktım. Sürdüğüm kolumda tüyler henüz çıkmamışken diğer kolumda uzamaya bile başlamışlardı :D 
Annem aldığında bu ne anne ya yağla şeymi olur sende epilasyona göndermicen illa ! demiştim. Ama hem geç çıkarıyor hemde az çıkarıyor. Kesinlikle tavsiye ederim !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder