26 Temmuz 2013 Cuma

Clınıque anti-blemish fondöten


Merhaba , sabah hazır makyajımı yapıyorken  paylaşırım diye düşünürek fotoğraf çektim ve çok sevip bayıldığım bu fondötenden bahsetmek istedim. 
Adından anlaşıldığı üzere sivilce karşıtı bir fondöten bu markanın diğer ürünleri gibi paraben parfüm vs yok. 
Sadecerenginde ufak bi sorunum var bu 02 ivory rengi. En açık tonu yani. Fakat bana yinede birazcık koyu kalıyor ama şuan hafif bronzlaştığım için cuk oturuyor ! 
Fiyatı 76 lira online sitelerde de satış yapılıyor. 
Gerçekten idda ettiği gibi sivilceleri kapatıp tedavi ediyor. Ben çok seviyorum . 
Kuru, karma, yağlı her cilt tipine uygun :)

Bu fondötensiz 

Buda Anti- blemish ;

oldukça kapatıcı ! daha fazla kapatıcılık isterseniz üstünden pudrayla geçebilirsiniz ! 

İyi Günler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder