24 Temmuz 2013 Çarşamba

Loreal Studıo Secrets


Henüz kimsenin yazdıklarımı okumadığı burnu çiçeğinde bloğumda yazılara nasıl başliyacağımı bilemiyorum :/
Neyse  , gördüğünüz küçücük kavanozumuzun içinde benim kullanmayı çok sevdiğim toz pembe makyaj bazımız var. Bu benim ilk makyaj bazım biterse kesinlikle baska ürün denemeden yenisini alırım çünkü, hem ÇOK bereketli hemde sadece bunu sürdüğünüzde bile yüzünüz çok yumuşak ve kusurlarınız kapanmış bi şekilde makyaja hazır halde oluyorsunuz. Acıkcası ben sadece -çok sıcak olduğu günlerde- normal sürdüğümden biraz daha fazla baz uygulayıp transparan bi pudrayla üstünden geçiyorum. Terletmiyor, makyajım akmıyor aynı zamanda fondöten kadar olmasada çok hoş bir kapatıcılık elde ediyorum.


Ben alalı sanırım 6 ay olmuştur watsonsdan 40 liraya almıştım. ve küçücük şeye 40 lira veriyorum aklım nerde acaba diyordum iyiki almışım. sivilcelenme alerji yapmadı. Makyaj süresini oldukça uzatıyor sabitliyor .

yapısı ise şu şekilde ;








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder